Kompanija IBIS RENT d.o.o. svoje poslovanje na tržištu iznajmljivanja motornih vozila usmerila je na kupovinu novih vozila svetski poznatih proizvođača i njihovo iznajmljivanje, kratkoročno i dugoročno.
Kompanija je osnovana kao mala, partnerska firma maksimalno profesionalno posvećena svojim klijentima i svom dugoročnom razvoju. Osnivači kompanije imaju preko 120 godina radnog iskustva u auto industriji. Po profesiji su, uglavnom, mašinske struke (za motorna vozila), tako da će njihove preporuke pomoći u najboljem izboru automobila koji vam je potreban.
Cilj nam je da vrhunskom uslugom i povoljnim cenama zadovoljimo potrebe naših korisnika. Učinićemo sve da vam obezbedimo brzu i sigurnu uslugu. Naše iskustvo će pomoći da iznajmite automobil u skladu sa vašim realnim potrebama i finansijskim mogućnostima, a sve to bez ikakvih skrivenih troškova.
Iznajmljivanje vozila u IBIS RENT agenciji je brzo, jednostavno i po najvišim svetskim car rental standardima. Ukoliko vam je potrebno vozilo prilikom dolaska u Beograd (Srbija), tu smo za vas!
Ljubazno i stručno osoblje izlazi u susret svim vašim zahtevima za rent a car usluge u Beogradu.
IBIS rent a car vam nudi veliki izbor vozila i odlične uslove za iznajmljivanje vozila
Namera nam je da u budućnosti budemo i vaš, POUZDAN PARTNER, kao što kaže slogan naše kompanije.
Kompanija IBIS RENT d.o.o. u cilju jačanja svoje trenutne pozicije na tržištu Republike Srbije, usvojila je Politiku kvaliteta koja se zasniva na:
- dostizanju i održavanju visokog kvaliteta u oblasti rentiranja motornih vozila i opreme kroz primenu standarda kvaliteta, profesionalan pristup radnim zadacima i timski rad zaposlenih;
- jačanju konkurentnosti na tržištu praćenjem novih trendova i brzim prilagođavanjem svim promenama i zahtevima tržišta;
- upravljanju rizicima kroz pravovremenu identifikaciju, dobru analizu, procenu, kontrolu i praćenje kako bi se izbegle štetne posledice po ugled i poslovanje kompanije;
- neprekidnom usredsređenošću na ispunjavanje zahteva naših poslovnih partnera, klijenata i krajnjih korisnika, sa težnjom da se njihova očekivanja i prevaziđu;
- stalnom usavršavanju zaposlenih kroz redovne treninge, specijalizovane kurseve, obuke i seminare;
- razvijanju i negovanju odgovornog partnerskog odnosa sa klijentima, interesnim grupama i važnim činiocima ekonomskog i društvenog okruženja u kome kompanija posluje.
Zadovoljstvo korisnika neka bude priznanje za naš rad.
U Beogradu 29.03.2022.
Generalni dirketor Dušan Cincar dipl.maš.ing.