O NAMA

Kompanija Ibisrent d.o.o. je svoje poslovanje na tržištu iznajmljivanja motornih vozila težišno usmerila na kupovinu novih vozila svetski poznatih brand-ova i njihovo iznajmljivanje, kako kratkoročno, tako i dugoročno.

Kompanija je osnovana sa namerom da najam vozila počne kao mala, partnerska firma koja je posvećena i predana svojim klijentima i svom dugoročnom razvoju. Osnivači kompanije zajedno, imaju preko 120 godina radnog iskustva u auto industriji i uglavnom su to Mašinski inženjeri katedre za motorna vozila, (čije će Vam preporuke sigurno pomoći u najboljem izboru najma vozila koje Vam je potrebno).

Cilj nam je da vrhunskom uslugom i povoljnim cenama zadovoljimo potrebe naših korisnika. Koliko god je to u skladu sa našim mogućnostima, potrudićemo se da Vam obezbedimo brzu i sigurnu uslugu. Naše veliko iskustvo u radu sa ljudima nam pomaže da uvek iznajmite automobil u skladu sa vašim realnim potrebama i finansijskim mogućnostima, a sve to bez ikakvih skrivenih troškova.

Iznajmljivanje vozila u IBIS Rent a car agenciji je brzo, jednostavno i po najvišim svetskim car rental standardima. Ukoliko Vam je potrebno vozilo prilikom dolaska u Beograd (Srbija), tu smo za Vas!

Ljubazno i stručno osoblje izlazi u susret svim Vašim zahtevima za rent a car usluge u Beogradu.

Ibis rent a car vam nudi veliki izbor vozila i odlične uslove za iznajmljivanje vozila u Beogradu za sve destinacije.

Namera nam je da u budućnosti budemo Vaš, POUZDAN PARTNER, kao je i slogan naše kompanije.

POLITIKA KVALITETA

Kompanija Ibisrent d.o.o.je u cilju jačanja svoje trenutne pozicije na tržištu Republike Srbije menadžment kompanije je usvojio Politiku kvaliteta koja se zasniva na:

-dostizanju i održavanju visokog kvaliteta u oblasti rentiranja motornih vozila i opreme kroz primenu standarda kvaliteta, profesionalan pristup radnim zadacima i timski rad zaposlenih;

– unapređenju organizacije i upravljanja kompanijom kroz definisanje radnih i upravljačkih procesa, kao i kroz podelu radnih zadataka i odgovornosti svih zaposlenih;

– jačanju konkurentnosti na tržištu praćenjem novih trendova i brzim prilagođavanjem svim promenama i zahtevima tržišta;

– upravljanju rizicima kroz pravovremenu identifikaciju, dobru analizu, procenu, kontrolu i praćenje kako bi se izbegle štetne posledice po ugled i poslovanje kompanije;

 – neprekidnom usredsređenošću na ispunjavanje zahteva naših poslovnih partnera, klijenata i krajnjih korisnika, sa težnjom da se njihova očekivanja i prevaziđu;

– jačanju koncepta liderstva na svim organizacionim nivoima, kao i razvijanju svesti kod svakog zaposlenog o značaju posla koji obavlja i načinu na koji ga može unaprediti i doprineti razvoju kompanije;

– stalnom usavršavanju zaposlenih kroz redovne treninge, specijalizovane kurseve, obuke i seminare;

– razvijanju i negovanju odgovornog partnerskog odnosa sa klijentima, interesnim grupama i važnim činiocima ekonomskog i društvenog okruženja u kome kompanija posluje.

U doslednom sprovođenju politike kvaliteta i dostizanju postavljenih ciljeva, a poštujući sve važeće zakone i propise, standarde i načela dobre prakse, očekujem maksimalnu podršku svih zaposlenih. Neka nam zadovoljstvo korisnika naših usluga bude vredno priznanje za naš rad.

 U Beogradu 29.03.2022.                               

Generalni dirketor Dušan Cincar dipl.maš.ing.

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

Follow by Email
Instagram