Kompanija Ibisrent d.o.o. je svoje poslovanje na tržištu iznajmljivanja motornih vozila težišno usmerila na kupovinu novih vozila svetski poznatih brand-ova i njihovo iznajmljivanje, kako kratkoročno, tako i dugoročno.
Kompanija je osnovana sa namerom da najam vozila počne kao mala, partnerska firma koja je posvećena i predana svojim klijentima i svom dugoročnom razvoju. Osnivači kompanije zajedno, imaju preko 120 godina radnog iskustva u auto industriji i uglavnom su to Mašinski inženjeri katedre za motorna vozila, (čije će Vam preporuke sigurno pomoći u najboljem izboru najma vozila koje Vam je potrebno).
Cilj nam je da vrhunskom uslugom i povoljnim cenama zadovoljimo potrebe naših korisnika. Koliko god je to u skladu sa našim mogućnostima, potrudićemo se da Vam obezbedimo brzu i sigurnu uslugu. Naše veliko iskustvo u radu sa ljudima nam pomaže da uvek iznajmite automobil u skladu sa vašim realnim potrebama i finansijskim mogućnostima, a sve to bez ikakvih skrivenih troškova.
Iznajmljivanje vozila u IBIS Rent a car agenciji je brzo, jednostavno i po najvišim svetskim car rental standardima. Ukoliko Vam je potrebno vozilo prilikom dolaska u Beograd (Srbija), tu smo za Vas!
Ljubazno i stručno osoblje izlazi u susret svim Vašim zahtevima za rent a car usluge u Beogradu.
Ibis rent a car vam nudi veliki izbor vozila i odlične uslove za iznajmljivanje vozila u Beogradu za sve destinacije.
Namera nam je da u budućnosti budemo Vaš, POUZDAN PARTNER, kao je i slogan naše kompanije.

POLITIKA KVALITETA
Kompanija Ibisrent d.o.o.je u cilju jačanja svoje trenutne pozicije na tržištu Republike Srbije menadžment kompanije je usvojio Politiku kvaliteta koja se zasniva na:
-dostizanju i održavanju visokog kvaliteta u oblasti rentiranja motornih vozila i opreme kroz primenu standarda kvaliteta, profesionalan pristup radnim zadacima i timski rad zaposlenih;
– unapređenju organizacije i upravljanja kompanijom kroz definisanje radnih i upravljačkih procesa, kao i kroz podelu radnih zadataka i odgovornosti svih zaposlenih;
– jačanju konkurentnosti na tržištu praćenjem novih trendova i brzim prilagođavanjem svim promenama i zahtevima tržišta;
– upravljanju rizicima kroz pravovremenu identifikaciju, dobru analizu, procenu, kontrolu i praćenje kako bi se izbegle štetne posledice po ugled i poslovanje kompanije;
– neprekidnom usredsređenošću na ispunjavanje zahteva naših poslovnih partnera, klijenata i krajnjih korisnika, sa težnjom da se njihova očekivanja i prevaziđu;
– jačanju koncepta liderstva na svim organizacionim nivoima, kao i razvijanju svesti kod svakog zaposlenog o značaju posla koji obavlja i načinu na koji ga može unaprediti i doprineti razvoju kompanije;
– stalnom usavršavanju zaposlenih kroz redovne treninge, specijalizovane kurseve, obuke i seminare;
– razvijanju i negovanju odgovornog partnerskog odnosa sa klijentima, interesnim grupama i važnim činiocima ekonomskog i društvenog okruženja u kome kompanija posluje.
U doslednom sprovođenju politike kvaliteta i dostizanju postavljenih ciljeva, a poštujući sve važeće zakone i propise, standarde i načela dobre prakse, očekujem maksimalnu podršku svih zaposlenih. Neka nam zadovoljstvo korisnika naših usluga bude vredno priznanje za naš rad.
U Beogradu 29.03.2022.
Generalni dirketor Dušan Cincar dipl.maš.ing.